Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 16:13:16
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2006/2007
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 ... 190 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2006/2007  (Llegit 55854 vegades)
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 2709

Re: Temporada boletaire 2006/2007
« Resposta #1790 en: 20 Juny de 2007, 21:46:21 »

Confirmat!!         Es pot fer una Ironboletaire normaleta per dissabte abans de la revetlla 

Pensava deixar el cotxe a Vallter i pujar a fer algun pic.   Qui vulgui ja ho sap...  missatge privat o mail albertcorreu@hotmail.com : ) 
Sortire/m d´olot de bon matí.
En línia
frankie
Cumulus Mediocris

Missatges: 573

« Resposta #1791 en: 21 Juny de 2007, 11:25:24 »

Confirmat!!         Es pot fer una Ironboletaire normaleta per dissabte abans de la revetlla 

Pensava deixar el cotxe a Vallter i pujar a fer algun pic.   Qui vulgui ja ho sap...  missatge privat o mail albertcorreu@hotmail.com : ) 

Oloti! ja espero a dilluns per veure les noticies que ens portes. Jo provare de pujar per algun pic de l'alta cerdanya dissabte, just a l'altra banda de Nuria. Si trobo res, dilluns ho sabreu.

Sort a tots
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Masculí
Missatges: 2546

« Resposta #1792 en: 21 Juny de 2007, 13:14:08 »

M'estàs fent agafar ganes !!!

No sé si estarem al Vallès o al Cabrerès, però ho comento a la família i miro de dir algo a la nit o demà a primera hora.

(Hauria de ser una pujada tranquila doncs aquest hivern no hem fet res i estem una mica rovellats)
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1793 en: 21 Juny de 2007, 19:08:45 »

No sé si estarem al Vallès o al Cabrerès, però ho comento a la família i miro de dir algo a la nit o demà a primera hora.

(Hauria de ser una pujada tranquila doncs aquest hivern no hem fet res i estem una mica rovellats)

Molt bé! El taga des de sant martí d´ogassa es una caminada assequible i molt bonica. O el puig estela....  Cap a vallter ja són més dures. : )  A serra cavallera malgrat el mal temps d´aquesta setmana alguna cosa es pot trobar.

Jo aniré al pirineu dissabte el matí... tant si he d´anar sol com acompanyat... així que qui vulgui ja ho sap : )
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1794 en: 22 Juny de 2007, 18:54:11 »

Molt bé! El taga des de sant martí d´ogassa es una caminada assequible i molt bonica. O el puig estela....  Cap a vallter ja són més dures. : )  A serra cavallera malgrat el mal temps d´aquesta setmana alguna cosa es pot trobar.

Jo aniré al pirineu dissabte el matí... tant si he d´anar sol com acompanyat... així que qui vulgui ja ho sap : )

Em sembla que no aniràs sol  Smiley
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1795 en: 22 Juny de 2007, 19:00:09 »

Molt bé! 

Jo ara tiro cap Olot (estic a girona). A la nit tornaré a conectar. NO tinc problemes per hora ni per lloc així que com vulguis.
En línia
nipnip
Cumulus

Missatges: 129

« Resposta #1796 en: 23 Juny de 2007, 18:27:28 »

Espero que la Ironboletaire hagi anat d'allò més bé. Jo ho tenia magre aquest cap de setmana... 

Hi haurà més oportunitats...

Us adjunto una foto del cap de setmana passat, el meu fill gran (6 anyets) imitant al seu pare fent fotos de tot el que tenia forma de bolet 

Dani

* DSCN0599-1.jpg (79.57 KB, 570x800 - vist 151 vegades.)
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1797 en: 25 Juny de 2007, 00:21:45 »

Espero que la Ironboletaire hagi anat d'allò més bé. Jo ho tenia magre aquest cap de setmana... 

No va ser Ioronboletarire, sinó que es va desviar cap a les alçades i els pedrots:
http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,18111.0.html
(el poc que vam mirar el bosc, res de res)
En línia
frankie
Cumulus Mediocris

Missatges: 573

« Resposta #1798 en: 25 Juny de 2007, 09:28:05 »

No va ser Ioronboletarire, sinó que es va desviar cap a les alçades i els pedrots:
ei, ben parides les fotos. Aqui dalt pocs bolets....  Tongue

Jo vaig tenir una mica de sort. Dissabte vaig plegar 6 CEPS preciossos (BOLETUS EDULIS)!! També hi havia (que no vaig plegar), bolets de tinta i mollerics. Alçada, 2200-2400 metres. Caminada, 1,30h. Font-Romeu. A mes, vaig trobar un parell de cabirols preciossos en mig del bosc. L'any passat em va sortir un cervol també. Es el que te anar sol, no fas soroll i els animals et fan companyia...

Diumenge vaig tonar-hi, amb un vei, pero cap a una altra banda, a sota Cambra D'Assa. 1 Cep i 5 mataparents. També vam trobar les primeres amanitas phalloides (un clap amb 6 o 7). Be, vaig trobar un segon cep, però nomes tenia el peu. La vaca s'havia fotut el barret. Com a minim el peu estava perfecte!

A veure si puc pujar les fotos aquesta setmana.

Apa, records a tots que això ja ha començat!!

En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1799 en: 25 Juny de 2007, 10:36:25 »

Gràcies boira!!

Vejam si plou una miqueta i repetim : )  HI hauran més oportunitats nipnip
En línia
Pàgines: 1 ... 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186 ... 190 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió