Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55801 vegades)
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Ironboletaire 2 edició/07 - 3 etapa
Dissabte es podria fer Setcases - Molló. Excursió que desconec però que promet ser igual de dura que interessant. No se el camí , tot i que hi ha un GR que fa aquest recorregut. Desconec si es pot trobar algun bolet perquè el temps no acompanya.
Seria deixar un cotxe a molló... i anar amb l´altre a setcases. Fer l´excursió i anar a buscar el cotxe altre cop a setcases. Estaria bé saber quan de temps es pot tardar per no passar-nos amb la duresa i acabar rebentats a mig camí : )
Cale 2 cotxes, ganes de caminar i esperit de sacrifici. La muntem? : ) Ser 4 o 5 seria perfecte pel tema cotxes i per fer un gup de caminaires. Més de 5 es complica en forces sentits.
Boira, nip nip.... algú li te ganes al gr setcases-molló? ; )
|
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Ep! Si es tracta de la pista que jo m'imagino, al menys la que vam fer el cap de setmana del 16-17, són prop de 25 Kms de punta a punta...
El problema que tinc jo és que vaig amb els nens a coll, o sia que per quedar amb vosaltres ha de ser un dia que estigui "lliure". Anar amb els nens, impossible, perquè tenen 6 anys el gran i 2 anys el petit... Però me'n moro de ganes: de sempre m'han agradat les caminades, i també tinc ganes que com a mínim el gran tingui prou edat per poder-lo dur a fer el bèstia d'aquesta manera (tot i que em temo que encara falta una mica, per això).
Pel que fa a com estarà el tema, doncs no ho sé. Massa calor està fent, si bé per allà dalt està aguantant un xic més... però el pitjor és que, sense gens de pluja, la cosa s'haurà aturat.
Tot i així, no descarto anar per la zona, això sí, amb les criatures i el cotxe... igual ens hi podem veure ni que sigui per conèixer-nos... em faria il·lusió 
Dani
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2546

|
Aquest dissabte tinc un casament.
Penso que el problema potser no està en fer el GR, sinó acabar-lo amb els 20-25 kg de bolets 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Gràcies nip nip pel link
(Temps Totals) (Distàncies Totals) 0:00 h 0,000 km Setcases. 1:30 h 3,390 km Coll de Lliens. 1:50 h 5,780 km Collada de la Fembra Morta. Enllaç GR 11.6. 3:20 h 11,060 km Molló.
Doncs de ironboletaire res de res..... només son 3 hores : ) Caminada i punto per qui es vulgui apuntar.... fins i tot es podria fer un anar i tornar que si seria 7 hores.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Ironboletaire . Segona temporada. 4 etapa.
S´ha fet una bona caminada de 4 hores pel pirineu.
Ningú del fórum , ni de la colla d´amics d´olot s´ha apuntat... així que ha tocat fer-la en solitari : )
S´ha trobat un plat de camasecs. N´hi havien bastants. 
Hi havien pocs bolets però de moltes espècies diferents... surtien amanites d´aquelles grises amb pics blancs, que solen ser un bon presagi. He trobat un enorme mataparent o cep... tenia la cama vermellosa i al tallarlo ha fet un molt lleuger color blau al cap d´uns minuts... així que basura de dret. També he vist 1 crualga vermella, unes 6 o7 crualgues verdoses (llores?) en bosc caducifoli, pets de llop enormes, bolets blancs desconeguts a manta, 10 o 12 mollerics i algun altre bolet desconegut més.
També he trobat maduixes de bosc i una serp.
No he trobat rossinyols.
El pirineu continua estan excel.lent, tot i que aniria bé que demà fes una bona regada per les parts més soleies.
En tot el matí només he trobat uns bikers i una parella de caminaires... tothom està a la platja .... una sort poder disfrutar de la fresca i la solitud de les muntanyes en aquest dies de calor.
Sort i fins la proxima ironboletaire
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Ep, que aquests dies la pàgina no carregava i no he pogut dir-hi la meva... Nosaltres dissabte vam estar per la zona de Setcases, igual que l'últim cop, això sí, movent-nos amb el cotxe perquè anar amb nens té això 
4 ceps ben macos, 700 grams dels quals vam poder aprofitar bastant més de la meitat, avui ens ho hem menjat amb foie... 
Ara mateix, tot sopant, estàvem comentant que, el cap de setmana que ve, més... 
Dani
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Felicitats nipnip.... jo vaig estar a la mateixa zona i no en vaig trobar cap de cep. 
Magnífiques fotografies.
Aquest dissabte i/o diumenge un xic més de pirineu.... a caminar...... qui vulgui venir ja ho sap
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|