Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 14:39:47
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2006/2007
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 ... 190 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2006/2007  (Llegit 55801 vegades)
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 2709

Re: Temporada boletaire 2006/2007
« Resposta #1800 en: 25 Juny de 2007, 21:58:32 »

Ironboletaire 2 edició/07 - 3 etapa

Dissabte es podria fer Setcases - Molló.  Excursió que desconec però que promet ser igual de dura que interessant. No se el camí , tot i que hi ha un GR que fa aquest recorregut. Desconec si es pot trobar algun bolet perquè el temps no acompanya.

Seria deixar un cotxe a molló... i anar amb l´altre a setcases. Fer l´excursió i anar a buscar el cotxe altre cop a setcases. Estaria bé saber quan de temps es pot tardar per no passar-nos amb la duresa i acabar rebentats a mig camí : )

Cale 2 cotxes, ganes de caminar i esperit de sacrifici.  La muntem? : )  Ser 4 o 5 seria perfecte pel tema cotxes i per fer un gup de caminaires. Més de 5 es complica en forces sentits.

Boira, nip nip....  algú li te ganes al gr setcases-molló?  ; )

* ironboletaire.JPG (77.42 KB, 726x470 - vist 182 vegades.)
En línia
nipnip
Cumulus

Gènere: Masculí
Missatges: 129

« Resposta #1801 en: 25 Juny de 2007, 22:30:57 »

Ep! Si es tracta de la pista que jo m'imagino, al menys la que vam fer el cap de setmana del 16-17, són prop de 25 Kms de punta a punta...

El problema que tinc jo és que vaig amb els nens a coll, o sia que per quedar amb vosaltres ha de ser un dia que estigui "lliure". Anar amb els nens, impossible, perquè tenen 6 anys el gran i 2 anys el petit... Però me'n moro de ganes: de sempre m'han agradat les caminades, i també tinc ganes que com a mínim el gran tingui prou edat per poder-lo dur a fer el bèstia d'aquesta manera (tot i que em temo que encara falta una mica, per això).

Pel que fa a com estarà el tema, doncs no ho sé. Massa calor està fent, si bé per allà dalt està aguantant un xic més... però el pitjor és que, sense gens de pluja, la cosa s'haurà aturat.

Tot i així, no descarto anar per la zona, això sí, amb les criatures i el cotxe... igual ens hi podem veure ni que sigui per conèixer-nos... em faria il·lusió    Cheesy

Dani
En línia
nipnip
Cumulus

« Resposta #1802 en: 25 Juny de 2007, 22:33:42 »

Ep! Si es tracta de la pista que jo m'imagino, al menys la que vam fer el cap de setmana del 16-17, són prop de 25 Kms de punta a punta...

Hehe, acabo de revisar-ho i a peu la cosa queda reduïda a poc més d'11 Kms. És el que té no dependre de les rodes...   Tongue

Dani
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1803 en: 25 Juny de 2007, 22:44:38 »

Hehe, acabo de revisar-ho i a peu la cosa queda reduïda a poc més d'11 Kms. És el que té no dependre de les rodes...   Tongue

Dani

En la Ironboletaire de Setcases-Costabona vam seguir bon tram del GR fins al collet... les pendents son fortes i el desnivell interessant.... és una bona pujada força dura.... si algú conegues el tram de dalt la carena fins a molló seria d´ajuda que ens ho expliques : ) Crec a casa l´han feta... ja preguntaré : )

11 km pel GR?  Una bona distancia tinguent en compte que hi han bons desnivells.

Nip nip....Podem muntar una boletada quan surtin forces bolets d´aqui unes setmanes o mesos... que no sigui de caminar : )  De fet fa un parell d´anys que es munta una macrokedada de cap de setmana de gent del fórum de bolets.... en bigstorm i en surfin segur que saben del tema. Jo no i vaig anar.
En línia
nipnip
Cumulus

« Resposta #1804 en: 25 Juny de 2007, 23:31:06 »

11 km pel GR?  Una bona distancia tinguent en compte que hi han bons desnivells.

A veure, jo ho he trobat aquí, fent una cerca bastant directa amb el Google   

http://www.feec.org/Informacio%20Gral/sender/fitxes/prova/fitxa_etapa.php?etapa=31

Nip nip....Podem muntar una boletada quan surtin forces bolets d´aqui unes setmanes o mesos... que no sigui de caminar : )  De fet fa un parell d´anys que es munta una macrokedada de cap de setmana de gent del fórum de bolets.... en bigstorm i en surfin segur que saben del tema. Jo no i vaig anar.

Això està fet! Ja t'agafo la paraula. Però també crec que abans podem quedar, tant me fa si trobem o no trobem bolets (bé, per ser sincer prefereixo trobar-ne  Evil ), el que jo cada cop més necessito els caps de setmana és fugir de tant de ciment, asfalt i fums    i capbussar-me a la muntanya  Wink   

Encara queden força dies fins dissabte, però si manteniu la idea de fer una sortida potser encara ens trobarem i tot...  Cool

Dani
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2546

« Resposta #1805 en: 26 Juny de 2007, 09:34:13 »

Aquest dissabte tinc un casament.

Penso que el problema potser no està en fer el GR, sinó acabar-lo amb els 20-25 kg de bolets 
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1806 en: 26 Juny de 2007, 11:15:52 »

Gràcies nip nip pel link

(Temps Totals)
(Distàncies Totals)
0:00 h
0,000 km  Setcases.
1:30 h
3,390 km  Coll de Lliens.
1:50 h
5,780 km  Collada de la Fembra Morta. Enllaç GR 11.6.
3:20 h
11,060 km  Molló.

Doncs de ironboletaire res de res..... només son 3 hores : ) Caminada i punto per qui es vulgui apuntar.... fins i tot es podria fer un anar i tornar que si seria 7 hores.
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1807 en: 30 Juny de 2007, 16:39:13 »

Ironboletaire . Segona temporada. 4 etapa. 

S´ha fet una bona caminada de 4 hores pel pirineu.

Ningú del fórum , ni de la colla d´amics d´olot s´ha apuntat... així que ha tocat fer-la en solitari : )

S´ha trobat un plat de camasecs. N´hi havien bastants.

Hi havien pocs bolets però de moltes espècies diferents... surtien amanites d´aquelles grises amb pics blancs, que solen ser un bon presagi. He trobat un enorme mataparent o cep... tenia la cama vermellosa i al tallarlo ha fet un molt lleuger color blau al cap d´uns minuts... així que basura de dret.  També he vist 1 crualga vermella, unes 6 o7  crualgues verdoses (llores?) en bosc caducifoli, pets de llop enormes, bolets blancs desconeguts a manta, 10 o 12 mollerics i algun altre bolet desconegut més. 

També he trobat maduixes de bosc i una serp.

No he trobat rossinyols.

El pirineu continua estan excel.lent, tot i que aniria bé que demà fes una bona regada per les parts més soleies.

En tot el matí només he trobat uns bikers i una parella de caminaires... tothom està a la platja .... una sort poder disfrutar de la fresca i la solitud de les muntanyes en aquest dies de calor.

Sort i fins la proxima ironboletaire
En línia
nipnip
Cumulus

« Resposta #1808 en: 2 Juliol de 2007, 23:13:15 »

Ep, que aquests dies la pàgina no carregava i no he pogut dir-hi la meva... Nosaltres dissabte vam estar per la zona de Setcases, igual que l'últim cop, això sí, movent-nos amb el cotxe perquè anar amb nens té això 

4 ceps ben macos, 700 grams dels quals vam poder aprofitar bastant més de la meitat, avui ens ho hem menjat amb foie...  Cool

Ara mateix, tot sopant, estàvem comentant que, el cap de setmana que ve, més... 

Dani

* DSCN0664.jpg (72.28 KB, 800x572 - vist 219 vegades.)

* DSCN0661.jpg (75.8 KB, 600x800 - vist 219 vegades.)
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1809 en: 2 Juliol de 2007, 23:34:47 »

Felicitats nipnip.... jo vaig estar a la mateixa zona i no en vaig trobar cap de cep.   

Magnífiques fotografies.

Aquest dissabte i/o diumenge un xic més de pirineu....  a caminar...... qui vulgui venir ja ho sap  Wink
En línia
Pàgines: 1 ... 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 ... 190 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió