Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55901 vegades)
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Felicitats nipnip.... jo vaig estar a la mateixa zona i no en vaig trobar cap de cep.  Magnífiques fotografies. Aquest dissabte i/o diumenge un xic més de pirineu.... a caminar...... qui vulgui ja ho sap  Ep, no creguis, realment la muntanya estava seca seca, però vam tenir la sort de localitzar un punt en el qual aquestes preciositats estaven esperant que algú se'ls endugués 
Però, a banda d'una fantàstica ruta veient natura i animals i parant-nos per respirar, mullar-nos els peus... si no fos per aquesta punteta, de bolets res de res.
Aquest cap de setmana que ve, ja veurem. De moment ha caigut una miqueeta d'aigua. No és per tirar coets, però millor del que hi havia d'un mes ençà... 
El tema caminar... doncs el que ja deia, si un dia no hi ha nens, jo m'apunto. També, si vols fer una 'combinada' amb alguna fase assequible per a nens, es pot parlar... 
Apa, us poso una foto d'un altre cep que el molt desagraït s'amagava 
Dani
|
|
|
|
|
murgoler
Estrat

Desconnectat
Missatges: 11
|
hola a tots!! fa temps que coneixia aquesta pàgina i avui m´he animat a registrar-me. sóc de l´Alt Empordà i un viciat dels bolets, aquets primavera passada he arreplagat ( en moltes sortides i molts kilòmetres caminats ) unes 50 múrgoles, no en tinc fotos però l´any que be espero poder-ne fer alguna. si algú es de la zona i te ganes de quedar per Tapis no m´importaria ensenyar les zones que conec per trobar ceps, rovellons, ous de reig, rossinyols i alguna altre classe mes, això si, a les murgoles i seguiré anant-hi sol salut a tots i seguiré mirant aquesta excel.lent pàgina. ah! per cert vaig pujar aquest cap de setmana passat a l´Aneto i pel camí un trist bolet i que ni coneixia... au!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Ep, benvingut murgoler, què tal està la cosa per l'Alt Empordà? D'aigua n'ha caigut ben poca, però em dóna la sensació que a alguna zona per prop de casa teva la humitat ha aguantat un xic; el que passa és que tira una mica cap enrere el fer tants quilòmetres (nosaltres vivim a Badalona) amb el risc de trobar-te el bosc sec i sense cap bolet.
Això que has dit dels llocs amb ceps, ous de reig i rossinyols fa molt bona pinta... 
Dani
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
murgoler
Estrat

Desconnectat
Missatges: 11
|
dons ja saps nipnip, a la tardor ens veiem per l´Empordà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Benvingut murgoler 
Felicitats per haver-te decidit a escriure.
Jo també m´ofereixo per compartir llocs on buscar rovellons i escarlet vermell : ) Així que si vols pujar per Pirineu o Garrotxa ja ho saps. També m´agradaria anar a investigar llocs nous pel cep, rossinyol i ou de reig.
De moment estic aprenent a buscar ceps, múrgules i moixernons.
Aquest cap de setmana (diumenge?) possiblement vagi a donar vols pel pirineu... qui s´animi ja ho sap : )
nip nip: El dia que hi hagi bolets de veritat pel pirineu podem quedar i buscar plegats en familia. Ja veig que el cap de setmana passat em vau fer un 4-0 jojo : )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
Ep, que aquests dies la pàgina no carregava i no he pogut dir-hi la meva... Nosaltres dissabte vam estar per la zona de Setcases, igual que l'últim cop, això sí, movent-nos amb el cotxe perquè anar amb nens té això  4 ceps ben macos, 700 grams dels quals vam poder aprofitar bastant més de la meitat, avui ens ho hem menjat amb foie...  Ara mateix, tot sopant, estàvem comentant que, el cap de setmana que ve, més...  Dani bona caçera si senyor..... aquest any porto un mono de sortides que tira d'esquenes..... a veure si a la tardor retorno a la normalitat i cup refer-me
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sunami
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 204
|
Tinc entes q el Pirineu està força sec, si més no la part d Lleida. De qualsevol manera em toca anar-hi pel cap d setmana del 14 o el seguent, depen quan ma germana tingui la nena, li toca el 17. Jo també tinc una mica de mono encara q enguany ja m'he divertit amb els moixarrons i les carreretes...
Provaré amb el cep per la zona del tunel d Viella o més avall al rossinyol, sino trobo rés aniré a buscar nadius i jerds, al menys farem un bon licor..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 573

|
home, si tenim en compte que l'any passat va ser MOLT sec i ventos al maig, juny i juliol, i que a l Juliol ja vaig trobar algun que altra rovello (sanguifluus) a alta muntanya, crec que encara farem alguna cosa. Diumenge vam trobar 12 ceps en 1,30h efectives a uns 2200m, dues persones. En sortien bastants de petits.
ara en 15 dies no crec que hi pugui anar 
per cert, benvingut murgoler!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Demà de bon matí tinc previst de fer una bona caminada pel pirineu... zona setcases - serra cavallera - vallter
En principi en solitari... si algú vol venir albertcorreu@hotmail.com
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|