Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 14:45:13
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2006/2007
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2006/2007  (Llegit 55804 vegades)
Jordi&Patri
Estrat
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 20

Re: Temporada boletaire 2006/2007
« Resposta #1820 en: 9 Juliol de 2007, 00:25:50 »

No havia vist la teva invitació i també hem estat per Setcases avuí. Cóm t'ha anat? Jo no n'he trobat cap.
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2709

« Resposta #1821 en: 9 Juliol de 2007, 13:45:13 »

No havia vist la teva invitació i també hem estat per Setcases avuí. Cóm t'ha anat? Jo no n'he trobat cap.

Bones!

Anava sol i al final he decidit d´anar a caminar per la serralada transversal . Feia fresca i núvol de bon matí i la transversal queda més aprop de casa.  Zona del Salt del Sallent - Santa Magdalena..... Un parell de bolets desconeguts al mig de la fageda i prou. (no he buscat bolets).

Aniria molt bé que avui plogués al pirineu.  : )
Ja intentaré avisar amb més temps per si algú es vol apuntar a fer camindes d´investigació boletaire.

Salut

P.D: La foto d´"avatar" és massa gran i pesada, distorsiona la plana web.
En línia
nipnip
Cumulus

Gènere: Masculí
Missatges: 129

« Resposta #1822 en: 9 Juliol de 2007, 22:14:48 »

Iepaaa! Nosaltres aquest dissabte passat vam estar per la zona de la collada de Toses. Poc bolet, poc, que la muntanya està molt seca per aquells indrets.   

Ara bé, com que no podíem tornar-nos-en de buit, doncs vam trobar una espècie que no coneixíem, vam decidir agafar-ne algunes per identificar-les a casa i sorpresa! Gomphus clavatus, comestible. Bastant difícil de confondre amb cap altra espècie perquè per aspecte és bastant peculiar. 

Avui ens hem sopat els quatre exemplars que vam trobar. Va valer la pena, tant de bo n'haguéssim agafat més!  Grin

Us adjunto foto de les víctimes abans i després del crim   Evil

Dani

PD: Avui ha plogut   

* DSCN0693.jpg (83.13 KB, 600x800 - vist 252 vegades.)

* DSCN0712.jpg (39.37 KB, 800x639 - vist 248 vegades.)
En línia
frankie
Cumulus Mediocris

Missatges: 573

« Resposta #1823 en: 10 Juliol de 2007, 09:32:47 »

Iepaaa! Nosaltres aquest dissabte passat vam estar per la zona de la collada de Toses. Poc bolet, poc, que la muntanya està molt seca per aquells indrets.   

Ara bé, com que no podíem tornar-nos-en de buit, doncs vam trobar una espècie que no coneixíem, vam decidir agafar-ne algunes per identificar-les a casa i sorpresa! Gomphus clavatus, comestible. Bastant difícil de confondre amb cap altra espècie perquè per aspecte és bastant peculiar. 

Avui ens hem sopat els quatre exemplars que vam trobar. Va valer la pena, tant de bo n'haguéssim agafat més!  Grin

Us adjunto foto de les víctimes abans i després del crim   Evil

Dani

PD: Avui ha plogut   
Ep! Molt asiatic tot plegat!! El bolet sembla japones, l'arros, el plat, el palillos.... Ara be, mai ho haguès plegat jo això....

Sabiau que els xinessos són els reis dels bolets? Menjen mes de 500 especies diferents i de forma habitual....
Nip Nip: que ho has après a la Xina tot això?  Wink
En línia
murgoler
Estrat
*

Missatges: 11

« Resposta #1824 en: 11 Juliol de 2007, 20:31:11 »

hola a tots de nou!!
la veritat que si que hi ha mono de bolets, però mai hi he anat a l´estiu, no hi tinc fé...bé alguna vegada a finals d´agost per la zona de Setcases. Per cert, entre prats de Molló i Setcases hi passa la GR-11 si no recordo malament, dons farà cuatre anys a principis de setembre va ser increible la cuantitat de rovellons que hi vaig trobar, seguin el corriol que mes o menys està marcat i poguen sortir-ne un parell de metres per cada costat vaig omplir una bosa del super, per la meva feina ( soc militar i espero que no li importi a ningú ) no em vaig poder entretindre, però hagués sigut la carregada del segle!!! si teniu l´oportunitat aneu-hi per les dates que he dit i ja em direu, si no recordo malament vem fer un collat de 1.800 metres mes o menys i lo dels rovellons eren en zona oberta sortint de Prats de Molló i avans d´arribar al collat hi havia algún avet es veien molt bé, grans i sencers.
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1825 en: 11 Juliol de 2007, 23:50:46 »

hola a tots de nou!!
la veritat que si que hi ha mono de bolets, però mai hi he anat a l´estiu, no hi tinc fé...bé alguna vegada a finals d´agost per la zona de Setcases. Per cert, entre prats de Molló i Setcases hi passa la GR-11 si no recordo malament, dons farà cuatre anys a principis de setembre va ser increible la cuantitat de rovellons que hi vaig trobar, seguin el corriol que mes o menys està marcat i poguen sortir-ne un parell de metres per cada costat vaig omplir una bosa del super, per la meva feina ( soc militar i espero que no li importi a ningú ) no em vaig poder entretindre, però hagués sigut la carregada del segle!!! si teniu l´oportunitat aneu-hi per les dates que he dit i ja em direu, si no recordo malament vem fer un collat de 1.800 metres mes o menys i lo dels rovellons eren en zona oberta sortint de Prats de Molló i avans d´arribar al collat hi havia algún avet es veien molt bé, grans i sencers.

Gràcies murgoler!  : )   Vejam si muntem una travessa boletaire de GR's de cares a la tardor... amb cistell i sortint del camí els metres que calgui.

S´ha repetit bastant en aquest fórum i jo també ho crec.... més que de les dates depen del temps.

Bona setmana pels bolets... poca calor i una miqueta d´aigua. Vejam si ens va fent tempestes de tarda i aviat podem agafar el cabaç.

Aquest cap de setmana toca platja... sort als que aneu al pirineu : )   S´agrairien alguns informes.
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2546

« Resposta #1826 en: 12 Juliol de 2007, 09:41:50 »

Bones!

Anava sol i al final he decidit d´anar a caminar per la serralada transversal . Feia fresca i núvol de bon matí i la transversal queda més aprop de casa.  Zona del Salt del Sallent - Santa Magdalena..... Un parell de bolets desconeguts al mig de la fageda i prou. (no he buscat bolets).

Jo vaig fer algo semblant ben a prop teu, per la zona Cabrera - Aiats.
( http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,18317.0.html )
Tot sense mirar massa el terra. Només vaig veure una rússula en una fageda i prou.

La zona està bastant seca i polsossa i tot el NE d'Osona està amb herba molt seca. No és una zona de risc d'incendi forestal però ...
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8544

« Resposta #1827 en: 12 Juliol de 2007, 13:24:29 »

a veure si les tempestes fortes però locals d'ahir animen un xic la cosa, si no, sembla que fins  setembre estarem parats....  Roll Eyes
En línia
frankie
Cumulus Mediocris

Missatges: 573

« Resposta #1828 en: 20 Juliol de 2007, 11:15:02 »

A veure si tornem a animar una mica el cotarro....

Aquest cap de setmana pujare per l'alta cerdanya. Anire a cotes de 1900-2200 metres

Espero poder fer fotos de ceps i a veure si ja trobo cap rovelló...  De fet, l'any passat ja en vaig plegar algun en aquestes dates.

Dilluns penjare fotos si trobo res....  Grin

Apa, molta sort a tots.
En línia
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #1829 en: 29 Juliol de 2007, 20:25:58 »

Hem aprofitat el cap de setmana per anar a la vall de ribes.

Avui s´ha fet de Queralb a Núria i baixar... unes 5 hores de caminada. Hi havien trams que feien bona pinta però no hem sortit de camí. El poc que he anat mirant des del mateix camí.... no he vist res.

Sort : )

P.D: Bona tempesta a Olot
En línia
Pàgines: 1 ... 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió