Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 55895 vegades)
|
Jordi&Patri
Estrat

Desconnectat
Missatges: 20
|
No havia vist la teva invitació i també hem estat per Setcases avuí. Cóm t'ha anat? Jo no n'he trobat cap.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 129

|
Iepaaa! Nosaltres aquest dissabte passat vam estar per la zona de la collada de Toses. Poc bolet, poc, que la muntanya està molt seca per aquells indrets. 
Ara bé, com que no podíem tornar-nos-en de buit, doncs vam trobar una espècie que no coneixíem, vam decidir agafar-ne algunes per identificar-les a casa i sorpresa! Gomphus clavatus, comestible. Bastant difícil de confondre amb cap altra espècie perquè per aspecte és bastant peculiar. 
Avui ens hem sopat els quatre exemplars que vam trobar. Va valer la pena, tant de bo n'haguéssim agafat més! 
Us adjunto foto de les víctimes abans i després del crim 
Dani
PD: Avui ha plogut
|
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 573

|
Iepaaa! Nosaltres aquest dissabte passat vam estar per la zona de la collada de Toses. Poc bolet, poc, que la muntanya està molt seca per aquells indrets.  Ara bé, com que no podíem tornar-nos-en de buit, doncs vam trobar una espècie que no coneixíem, vam decidir agafar-ne algunes per identificar-les a casa i sorpresa! Gomphus clavatus, comestible. Bastant difícil de confondre amb cap altra espècie perquè per aspecte és bastant peculiar.  Avui ens hem sopat els quatre exemplars que vam trobar. Va valer la pena, tant de bo n'haguéssim agafat més!  Us adjunto foto de les víctimes abans i després del crim  Dani PD: Avui ha plogut  Ep! Molt asiatic tot plegat!! El bolet sembla japones, l'arros, el plat, el palillos.... Ara be, mai ho haguès plegat jo això....
Sabiau que els xinessos són els reis dels bolets? Menjen mes de 500 especies diferents i de forma habitual.... Nip Nip: que ho has après a la Xina tot això?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
murgoler
Estrat

Desconnectat
Missatges: 11
|
hola a tots de nou!! la veritat que si que hi ha mono de bolets, però mai hi he anat a l´estiu, no hi tinc fé...bé alguna vegada a finals d´agost per la zona de Setcases. Per cert, entre prats de Molló i Setcases hi passa la GR-11 si no recordo malament, dons farà cuatre anys a principis de setembre va ser increible la cuantitat de rovellons que hi vaig trobar, seguin el corriol que mes o menys està marcat i poguen sortir-ne un parell de metres per cada costat vaig omplir una bosa del super, per la meva feina ( soc militar i espero que no li importi a ningú ) no em vaig poder entretindre, però hagués sigut la carregada del segle!!! si teniu l´oportunitat aneu-hi per les dates que he dit i ja em direu, si no recordo malament vem fer un collat de 1.800 metres mes o menys i lo dels rovellons eren en zona oberta sortint de Prats de Molló i avans d´arribar al collat hi havia algún avet es veien molt bé, grans i sencers.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8544

|
a veure si les tempestes fortes però locals d'ahir animen un xic la cosa, si no, sembla que fins setembre estarem parats....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 573

|
A veure si tornem a animar una mica el cotarro....
Aquest cap de setmana pujare per l'alta cerdanya. Anire a cotes de 1900-2200 metres
Espero poder fer fotos de ceps i a veure si ja trobo cap rovelló... De fet, l'any passat ja en vaig plegar algun en aquestes dates.
Dilluns penjare fotos si trobo res.... 
Apa, molta sort a tots.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2709

|
Hem aprofitat el cap de setmana per anar a la vall de ribes.
Avui s´ha fet de Queralb a Núria i baixar... unes 5 hores de caminada. Hi havien trams que feien bona pinta però no hem sortit de camí. El poc que he anat mirant des del mateix camí.... no he vist res.
Sort : )
P.D: Bona tempesta a Olot
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|