Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 53956 vegades)
|
|
|
Gustós
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12

|
 Senyors i senyores, em presento:
Molinenc de mena, altrament dit pixapí (peró tan sols entre setmana, al cap de setmana soc un avet més del pirineu).
Soc dels típics que tan sols surt a caçar les tardors, i sempre he sigut ascèptic sobre trobar-ne l'estiu.
En la vostre pàgina m'he convençut del meu error, i aquest cap de setmana sortiré amb el cistell plé d'ilusió, peró buit d'idees d'on trobar-ne. Tinc un apartament desde fa 20 anys a Sant Llorenç de Morunys ( port del compte ), i per aquella zona apart de boixeró, llanega, carlet i el omnipresent rovelló poca cosa més.
Aconselleu-me siusplau, i ja us informaré.
Bona caça a tothom.
|

bandera.JPG (45.95 KB, 308x410 - vist 261 vegades.)
|
|
|
En línia
|
Bona caça
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8430

|
benvingut al club....però em sembla que ho tens xungo xungo per trobar res al port del compte en aquestes dates i sense ploure gaire...però al menys un bon tomb pel bosc segur que te'l dones.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 115

|
Ep! Aquest cap de setmana, vam trobar tres rovellons i un rossinyol en una passejadeta pel bosc, tocant a la Cerdanya, 1800 metres...
Això sí, el bosc sec sec. El que vam trobar, al costat mateix del riuet, que és on aguanta la humitat... Però bé, a banda de la passejada per la muntanya, i la remulladeta al riu, us asseguro que trobar tres rovellons en aquestes condicions va ser ben bé com trobar tres quilos en plena temporada! 
Dani
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
camagroc
Estrat

Desconnectat
Missatges: 19
|
bé fullets,fades,avets ,roures,bolets i boletaires,he estat una mica ocupat aquest temps,però de ben segur que aviat quan pugui penjaré fotos,perquè amb les pluges d´aquests dos dies i haurà quelcom per caçar!!! i ja us explicaré!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2594

|
ELS ULTIMS DOS DIES HAN PLOGUT BOLETS  
: ) Quants dies tarden els ceps? jojojooj : ) D´aqui 2 setmanes tots en peu de guerra
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|