Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2006/2007 (Llegit 54137 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2619

|
Felicitats campió! Ja vas 3 a 0 en rovellons i 4 a 1 en ceps en el que podriem dir la pretemporada !!! : ) Vejam si aviat podem contar per kg i no per unitats.
Ep, ja et predic jo que en les dues setmanes que dius ens duràs avantatge, com a mínim pel que fa a troballes a casa nostra  Dilluns que ve ens n'anem cap al Pirineu d'Osca, concretament a la vall d'Echo. En teoria (sempre en teoria) el lloc és òptim per fer bones recolectes. Hi serem deu dies, visitant poblets pintorescos i anant a passejar pels boscos de la zona... En contrapartida, ens perdrem la florida forta resultat d'aquestes pluges. Però a partir del 24-25 estarem per aquí amb ganes de gresca per intentar aprofitar el que quedi d'aquella setmana!  Dani Avisa quan tornis............. que si hi ha ganes de gresca haurem de muntar alguna festa d´aquelles que o es camina o es carrega. : )
Espero que en boira ens estigui controlant el tema ceps per la seva zona i ens informi en petit comité : ) : D
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 119

|
Sí que és per disfrutar-ho, sí! M'han donat ganes de comprar el llibre! Prou interessant i divertat 
També dóna ganes que ens toqués la loteria per poder-nos dedicar a això, com a afició, tota la vida, i no pas a currar com a burros 
Dani
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2619

|
Una BROMA que he fet al fil de "seguiment de models"
|

olot.png (60.77 KB, 730x609 - vist 354 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
manel
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 59

|
hola a tots. com comença la temporada aqui estem de nou. aquest mati ja he trobat els meus primers trofeus. jo i el meu germa per la zona de sant joan de l'erm, això si a la vora d'un riuet i a uns 1700msnm 10 ceps molt petits i junt i dos rovellons d'avet.l'unic mal es que ja començaven a tenir visitants. es degut a la lluna?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Com pot tenir tanta capacitat de resposta la natura?
Per akí al Maresme alt-central:
Fins diumenge dia 5...bosc sec, agonitzant, pollancres grocs en un 75%, matolls morts (roldor, farigoles, espígols,...)...i de cop plou, fa fresca i avui he vist el meu primer bolet: una bola de neu, sense importància.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|