Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2359

|
Bones fotos nip nip !!! : ) Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 99

|
Alguna foto més, dels ceps que vaig trobar després que te n'anessis...
|
|
|
|
|
Jordi&Patri
Estrat

Desconnectat
Missatges: 16
|
Quina enveja que ens feu en veure el cistell ple de ceps!!!! Nosaltres tenim festa tota la setmana que ve i farem ruta pel Pirineu. Algun consell per on començar?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
lluisesfe
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 17

lluis boletaire aficionat
|
hola m'he decidit a entrar en quest foro ja que veig que sou gent molt trempada i entre tots vosaltres i ha bon rotllo espero poder anar participant i anar-nos coneixent de mica en mica
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2359

|
He sentit que hi ha qui ja ha carregat de rovellons.......... apa.... a mirar en el topic de "seguiment" el radar de pluges de fa 3 o 4 setmanes per intentar esbrinar on... jo ja ho deixo per dissabte matí que serà l´unic moment que tindré lliure.
Ahir mitg cistell de ceps entre 3. Ha sortit una flotarada aquests ultims 2 o 3 dies. Molt buscat. Ceps joves, només 1 cep vell que devia pesar 1 kg contant el mig kg dels cucs.
Qui tingui bon nas aquesta setmana pot triunfar.
sort : )
Benvingut lluisesfe
Jordi&Patri: I provar sort per mongrony , campdevanol? que consti que ho dic per dir..... però crec que hi havia plogut fa unes setmanes una tempesta força local que va afectar vall de ribes...ho dic perquè jo era allà de cap de setmana i ens va caure força aigua al damunt.... dic això i pensant en rovelló. També podeu anar a provar sort pel cep en zones que no estiguin arrasades, o sigui... no acostar-se a setcases... o si ho feu... tenir moltes ganes de caminar.... : ) Això seria el planteig que jo faria.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8404

|
coll....... com os poseu les botes......jo encara no he pogut fer cap sortida...aviat anirè a fer un tomb a veure que "pillo"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
lluisesfe
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 17

lluis boletaire aficionat
|
Jo penso sortir el dimecres o dijous per la zona de Villalonga de Ter, algu sap si ha sortit quelcom per alli
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|