Autor
|
Tema: Freixes vs plumalls (Llegit 2509 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19698

Un xic de Tramuntana
|
Vacarissana , tota la raó !
a Belaterra també he vist una florida important d'alzines i fins i tot de alguna ginesta 
l'any passat va passar el mateix , les ginestes florien que donava gust fins a mtjans de novembre i fins i tot vaig veure florit algun ametller 
ara hi ha gran florida de rabanissa blanca , diriem que normal , per mltes herbàcies estan tornant a donar flor , una segona primavera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13140

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
El plumall dels collons el portava florit al barret, mon avia als anys 20 cada temporada......
A tot li diuen predicció, sembla el rappel aquell un dissabte a les 5 del matí a la pachá......
Per això segons quins espais del temps ja ni els sintonitzo. 
Vaca, en el teu cas em trec el barret
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9641

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Yo tengo un oso de mascota y el cabrón me tienen la nevera saqueada , vamos me tienen arruinado, este año come más que nunca y me obligará a pedir un prestamo para satisfacer su ansia, en el 2001 ya pedi un microcredito de 2.000 euros, este año con 3.000 me quedaré corto así que prepararos
fuera broma, veo logico lo que comenta vacarissana, llevantada, de explosión de rabia de la flora porque estaban no justos ...justisimos ya
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 1911

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Gràcies Borja....fred, fred... Osea, te lo juro por Snoopy
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 8149

Chubascos y granizos uralita.. alguien da mas?
|
Sí, però llanço una pregunta, sobretot a en Vaka i en Llevantada: no serà que aquesta florida i ràbia que dieu va lligat al fet que hagi plogut molt els últims mesos i que el fred intens encara no hagi arribat, amb el conseqüent accelerador del cicle vital de la flora? 
Per això, el tema canyes estic molt d'acord que creixen en funció del que han viscut, no del que ha de venir. Doncs això que dieu haurà de ser el mateix, però a l'inrevès, no? Creixen molt per bones condicions, no perquè hagi de fer fred... 
Saludus
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9641

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
si si per les pluges o deien
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Doncs jo el plomall el tinc com cada any...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|