Autor
|
Tema: Freixes vs plumalls (Llegit 2510 vegades)
|
|
|
|
|
viric
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 432

|
Avui a sortit a td8 dient que aquest hivern serà suau, referent als plumalls. Diu que aquest any a les canyes gairebé no hi han sortit. Ha dit que l'any passat s'ha equivocat. Doncs jo crec que si que farà fred referent a les canyes, hi ha plumalls molts gran i en totes les canyes que hi ha davant casa. Aquestes tenen un referent ja que sempre tenen aigua, perque passa un canal per regar els pagesos i no te res a veure amb la escassetat d'aigua aquest any. Jo crec que aquest any s'ha tornat a equivocar. Que penseu? Veiem si a finals de Març te rao ell o jo, jeje.
aquests plumalls que tens tu podrien ser que estiguesin de de fa temps,de totes maneres ell ha dit en rac1,que hi ha molt poques grans i que la majoria ampliamet per tot catalunya son petite o inexistents. si ens tenim que refiar d'això, tinc que dir que es veritat que aquest any per tota la meva zona de la comarca d'osona,els plumalls son petitets.a mes a mes jo he parlat amb alguns pagesos,i si que m´han dit que podria ser un hivern suau,ara ja veurem.esperem que sigui fred.
|
|
|
|
|
En línia
|
la plana de vic,500msnm.
|
|
|
|