Autor
|
Tema: Trobada en La Vall d´Albaida. (Bocairent-Otos) 23-24-25 de Març. INSCRIPCCIONS (Llegit 1943 vegades)
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
Hola amics.
Doncs ja fa temps que tenia pensat el fer una trobada açi a La Vall d´Albaida, i crec que ha arribat l´hora per a dur-la endavant. .
Per als que no ho sapiau La Vall d´Albaida es troba situada al sud de les comarques de València, ja lindant amb Alacant, La Vall esta envoltada per les serres Benicadell, Mariola i la Serra Grossa, pel fons de La Vall passa el Riu Albaida, que es afluent del Xuquer, el cap de comarca es Ontinyent 8el poble de timonet).
L´allotjament seria a la Casa Rural "Sant Isidre" situada al terme de Bocairent, es tracta d´un mas de camps acabat de resturar, de fet gairebé l´estrenariem nosaltres , la casa dispòn d´habitacions dobles amb bany i també conta amb alguns apartaments amb capacitat per a 6, 8 perssones...., els apartaments tenen també habitacions dobles, cuina, saló d´estar, serveis , etc.... Jo habia pensat en , segons la gent que s´hi apunte, llogar algun apartament. El preu per cada nit d´estnacia es de 25 euros, en les habitacions dobles encara no ho se, ens han fet un preu especial, ja que un cosí meu es l ´encarregat de la gerència de la casa. .
La data per a la trobada seria en Març, abans de Setmana Santa, possiblement el cap de setmana del 11-12 o el del 25-26 de Març.
Be , les activitats que tinc pensades son mes o menys aquestes.
DIVENDRES (Per als que arriben el divendres per la nit)
Arribada a la casa rural, sopar i allotjament. Els qui vullguen despres de sopar podem anar a Banyeres de Mariola, que esta al costat, a fer-se alguna copeta o be ens podem quedar a la casa xarrant tranquilament.
DISSABTE
Ens alcarem a una hora prudencial i amb cotxe se´n pujarem a veure la Serra Mariola. Aquesta serra esta declarada com a parc natural del Pais Valencià, el seu cim mes elevat es el Montcabrer (1.389 m.), en la serra hi han molt importants aquifers que donen lloc a moltes fonts i manantials, també abunden les herbes aromatiques amb les quals es fan licors tan caracteristics de la zona com "l´herbero", que ja tindrem el plaer de degustar , també podrem veure les neveres o caves on abans es guardava la neu. Ací podem veure el Montcabrer, el punt mes elevat de la serra.

Despres de visital la serra tornarem a casa per a dinar i descanssar una miqueta. Per la vesprada anirem a fer una visita a Bocairent.
Bocairent, es sense cap dubte, el poble de la comarca amb major atractiu turistic.

Destaca el seu barri medieval i els seus carrers estrets i empinats.

El poble esta a mes de 600 metres d´altura i cada hivern solen caure al menys 3 nevades, algunes amb temporals de gregal poden deixar mig metre de neu o mes. 

Despres de la visita a Bocairent, si dona temps, veurem Banyeres de Mariola, si es tard, ens tornarem a la casa rural. Per la nit habia pensat en sopar en algun bar o restaurant de Bocairent, despres per als mes marxoxos hi han en Bocairent un parell de pubs que molen un muntó , sobretot un que hi ha a la plaça del poble que esta fet dins d´una cova. 
DIUMENGE
Ens alcarem a un hora prudencial, ja que alguns s´hauren gitat molt tard , i eixirem amb direcció a Otos. Pel camí passarem pel Barranc de Bocairent, just abans d´arrivar a Ontinyent podrem gaudir del paratge d´El Pou Clar, si anem be de temps, farem una paradeta per a veure´l be.

Continuarem ja cap a Otos, agarrarem la carretera que va per tota la falda de la Serra del Benicadell i arrivarem a Otos, farem una rapìda visita general pel poble i finalment farem una visita guiada (el guia soc jo ) per la ruta dels Rellotges de sol, es tracta d´un museu de rellotges de sol a l´aire lliure, per les cases del poble, els autos dels rellotges son artistes amb renom internacional com Andreu Alfaro, a la RAM de setembre hi podeu veure un ampli reportatge de la Ruta dels rellotges de sol, de tota manera us ensenye alguns dels rellotges.
Aquesta foto es d´Otos, feta l´hivern passat , el dia 1 de Març, despres d´una nit de neu.

Ací vegem el rellotge d´Alfaro, situat a la plaça del poble.

Alguns rellotges mes, hi han de molt originals. 

I ja per a tancar la trobada dinariem en Otos, possiblement al restautant de l´hotel que van a inagurart aquest nadal, la cuinera fa uns guisos per a xuplar-se els dits. 
Despres de dinar ja cadascua a sa casa, espere que contents tots de com haja eixit la trobada. 
Vinga salutacions a tots i us espere. 
INSCRITS.
- 1 Carboner - 2 Suagrero - 3 Damilme - 4 Timonet Gelat - 5 Vigilant - 6 Joan Carles Fortea. Només diumenge. (presentador de l´espai L´Oratge de Canal 9) - 7 Nevà Grossa - 8 Melina - 9 Felet - 10 Cia de felet - 11 Frank 342 - 12 Macisvenda - 13 H2O - 14 Nimbus - 15 Fill de Nimbus - 16 Krisman - 17 Kristina - 18 Cumulonimbus - 19 Alberto Lunas - 20 MR BORRASCA - 21 Sobrestany - 22 Chicho Nevadensis - 23 Vigorro - 24 Alaska - 25 Pluja
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5137

Cati.El Tossal nevat.
|
Carboner, saps que si puc aniré. Va ser un plaer coneixerte a Catí. Veig que ho tens tot mol ben planificat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5137

Cati.El Tossal nevat.
|
Ei, si jo puc anar l'Alex i el Jaume i el Castellonero poden venir amb mí.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

Pròxima estació: l'hivern
|
Vingéusen, que pinta de puta mare! 
Pel que veig, serem prous...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Jo encara no ho puc confirmar però m'agradaria anar. De totes maneres teniu en compte que a finals de març és el eclipse i alguns de nosaltres estarem per Turquia (espero). Però bé , a poc que pugui hi aniré.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|