Autor
|
Tema: Trobada en La Vall d´Albaida. (Bocairent-Otos) 23-24-25 de Març. INSCRIPCCIONS (Llegit 1941 vegades)
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
|
|
|
|
carboner
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1507

OTOS (La Vall d´Albaida) País Valencià
|
Amics Carboner i Timonet, volia comicar-vos-ho en privat pero millor fer-ho per ací. He apurat fins a l'últim moment. Són tantes les ganes de coneixer la vostra comarca i pinte tan be esta trobada, i més després de coneixer-vos personalment, que encara m'està fent molt difícil dir que NO podré estar. Jo sòc el primer que ho sento en tot cor, pero eixe cap de setmana pareix segur que no podré baixar per varies raons.
També em sap greu no poder coneixer Banyeres, el poble d'uns amics meus que tantes vegades m'han animat per anar, ... en fi, les coses venen així. ... Estem en contacte. .. Gràcies amics!
Ufff xic, quina mala noticia!!!!, en fi , a la proxima serà.
|
|
|
|
|
En línia
|
"Quant el Benicadell fa capell, pica espart i fes cordell" OTOS (La Vall d´Albaida). Visita la seua RUTA DE RELLOTGES DE SOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3323

Pròxima estació: l'hivern
|
Bé xics, la trobada comença a questa nit... ja vos penjarem fotos...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Ho sneto molt companys, tampoc no puc anar-hi, espero poder anar la propera vegada, xaleu molt, recorrs i feu moltes fotets!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|