Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Glaçarà el proper divendres a Girona-Sant Daniel? (Llegit 434 vegades)
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
0,4º de mínima avui a Sant Daniel, Déu n´hi do quina intuició que tinc. -1º a Salt-Deveses.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
BaixFluvià
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2315

El riu Fluvià al seu pas per Sant Miquel
|
Gerard, avui primeres glaçades a la plana de l'Empordà:
jo he tingut -0,2ºC de mínima a Sant Miquel de Fluvià.
Segons l'SMC -0,8 a Torroella de Fluvià i -0,7 a Castelló d'Empúries.
Estava tot ben blanc!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ACER
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 354
|
Gairabe tota la plana de vic es trobava a -1ºC amb una boira molt densa que ja era present desde les 18:00h d´ahir,motiu per el qual no ha pogut baixar mes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
M´he equivocat, no eren 0,4º, sinó 0º, ara acabo d´anar amb en Moisés i han tingut 20º de màxima i 0º de mínima a Sant Daniel.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
|
No tenen res a veure les temperatures de Salt-meteoclimatic amb les de les Deveses, hi fa més calor a la de meteoclimatic a la nit, i més fred de dia, per la illa de calor urbana. A més no li toca el sol en tot l´hivern per això té màximes més baixes que la meva. La meva estació és la que dóna les mínimes més altes de Salt, no per què estigui malament, sinó perquè està al centre de Salt. I les màximes les dóna bé perquè li toca el sol, està en una terrassa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|