Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
8 Setembre de 2008, 02:33:01
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  El punt de trobada
| | |-+  Proyecto de trobada-viaje eclipsera - Níger/Libia/Turquía, marzo 2006
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Proyecto de trobada-viaje eclipsera - Níger/Libia/Turquía, marzo 2006  (Llegit 806 vegades)
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 5920

When you love, God's light shines on you :)

Re: Proyecto de trobada-viaje eclipsera - Níger/Libia/Turquía, marzo 2006
« Resposta #10 en: 14 Març de 2006, 23:53:37 »

Em sembla que li trec la xinxeta ...

Sí, noi... No s'ha apuntat ningú. Això haurà de ser una auto-trobada  Undecided Lips Sealed

Quan l'anular d'octubre, molta eufòria i molt 'echao palante' però a l'hora de la veritat, és a decir, d'apoquinar peles i temps, ressssssssssssssss  Roll Eyes

Aviam què tal va tot... Sobretot, espero que tinguem sort amb el temps. Aquests dies per tota aquella zona hi ha una macro-borrasca i no para de ploure! 
En línia

Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-)

Luxembourg-Findel  -  49º37'N  6°12'E  -  376 m

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
Tin
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1045

Patagònia. Paradís de gel

« Resposta #11 en: 19 Març de 2006, 15:05:29 »

Sí, noi... No s'ha apuntat ningú. Això haurà de ser una auto-trobada  Undecided Lips Sealed

Quan l'anular d'octubre, molta eufòria i molt 'echao palante' però a l'hora de la veritat, és a decir, d'apoquinar peles i temps, ressssssssssssssss  Roll Eyes

Aviam què tal va tot... Sobretot, espero que tinguem sort amb el temps. Aquests dies per tota aquella zona hi ha una macro-borrasca i no para de ploure! 

es que una cosa són les ganes de veure un eclipsi com aquest i l'altre la disponibilitat de temps i de diners de cadascú. Moltes vegades el que un voldria no té res a veure amb la crua realitat. Si això és ser un "echao palante" doncs jo vaig ser un "echao palante".

Espero que disfrutis molt d'aquest eclipsi  Wink
En línia

Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5920

When you love, God's light shines on you :)

« Resposta #12 en: 19 Març de 2006, 15:17:25 »

es que una cosa són les ganes de veure un eclipsi com aquest i l'altre la disponibilitat de temps i de diners de cadascú. Moltes vegades el que un voldria no té res a veure amb la crua realitat. Si això és ser un "echao palante" doncs jo vaig ser un "echao palante".

Espero que disfrutis molt d'aquest eclipsi  Wink

Coi, nen... Tampoc t'ho prenguis en plan personal. Soc conscient que un viatge d'aquest tipus i en aquestes dates no està a l'abast de tothom, ni que sigui per veure un eclipsi total. Ja n'era conscient en aquell moment però no vaig dir res, per raons obvies.

Precisament perquè sabia el que passaria és perquè vaig posar aquest comentari. Per fer una mica de conya, home.

Dit això, creuo els dits perquè aquests dies propers totes les B d'Europa les tingueu vosaltres i deixin camp lliure per un gegantí A al Med Oriental  Cool
En línia

Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-)

Luxembourg-Findel  -  49º37'N  6°12'E  -  376 m

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió