Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Aneto + Maladeta: Glaceres cobertes de neu !! (Llegit 948 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34316

|
Aquests dos dies de Tots Sants ... la familia i jo ens hem menjat les castanyes i els panallets per la zona de la Val d'Aran i la Vall de Benás ...
No he pogut fer alta muntanya, però si tirar una mica de zoom i veure que les glaceres de l'Aneto i de la Maladeta estan completament cobertes de neu; l'última situació de sud que hi va haver ... els hi va proporcionar un bon gruix de neu ...
5 fotos ...

Espero que us agradin ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
Noi, ets un crack de la fotografia! Quina passada de paisatges! i quins records! 
Des d'on estan fetes exactament les fotos?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Molt guapes Jordi...pot ser estiguin fetes per la part de Benasc??
Sí, i suposo que pels voltants de la Renclusa. Però com la perspectiva és tan guapa per això pregunto jo també des d'on, per quan hi torni...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34316

|
Mmmm ... vosaltres voleu saber massa 
Es diu el pecat, però no el pecador 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Mmmm ... vosaltres voleu saber massa  Es diu el pecat, però no el pecador  Em faràs fer "triangulació" sobre una foto i el mapa al costat!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Més o menys des dels Plans de Sarra i del de l'Hospital.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
|
|
|
|